पटना: पूर्व मुख्यमंत्री राबड़ी देवी ने बिहार के मुख्यमंत्री नीतीश कुमार पर नागरिकता संशोधन अधिनियम (सीएए) और राष्ट्रीय जनसंख्या रजिस्टर (एनपीआर) को लेकर बुधवार को जमकर सियासी हमला बोला है. राबड़ी देवी ने अपने अंदाज में भोजपुरी में ट्वीट कर नीतीश कुमार पर जनता के बेवकूफ बनाने का आरोप लगाया.

 

पूर्व मुख्यमंत्री राबड़ी देवी ने गुरुवार को ट्वीट किया कि समूचा देश सीएए, एनपीआर, एनआरसी के ज्वाला में जल रहल बा बाकी नीतीश जी झुठों के जनता के बेवकूफ बनावे रहल बा. एक ओर सदन में एह बिल के समर्थन करता अउरू दूसर ओर बिल के लागू ना होखे के बात कहता. उन्होंने आगे लिखा कि ई केकरा के मूर्ख बनावतारन. जनता सब जानता. ईन कर दूधारी तलवार के कुन्द करे के विचार जनता बना लेले बा. राजद अध्यक्ष लालू प्रसाद ने भी राबड़ी के इस ट्वीट को तत्काल री-ट्वीट किया.


पलटूराम रंग बदलने में माहिर बाड़न: लालू
लालू ने राबड़ी के ट्वीट को री-ट्वीट करते हुए लिखा कि पलटूराम रंग बदलने में माहिर बाड़न. एक तरफ जनता के पीठ में छुरा भोके के काम करतारन ओही दुसर ओर गरीब के नागरिकता छिने खातिर सदन में समर्थन कईले बाड़न. लालू ने आगे लिखा कि जेकर बाप-दादा पढ़ल-लिखल नईखन अउरू ओकर बाप-दादा के नाम से कउनो जमीन जायदाद नईखे. एह बिल कारण उ एह देश के नागरिक ना मानल जाई.